Presis helpt bedrijven van Microsoft af en implementeert Google Workspace. De markt is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd en Presis heeft 12 minuten en twee telefoontjes nodig voor het verkoopproces. Op dit moment is het 80% marketing en 20% sales, een aantal jaren geleden was dit volledig omgekeerd.
Om geld te verdienen aan Google, moeten alle manuele handelingen worden weggeautomatiseerd. Blijf flexibel en schaalbaar. Zijn grootste uitdaging, inspelen op de klantvraag en op basis van metadata al eerder weten wat de klantvraag is, voordat de klant zelf op de hoogte is. Zo blijf je leidend en sturend. Hiermee denken ze hun ambitie waar te maken, verdubbelen in omzet en aantal klanten, elk jaar.
Zijn advies voor collega ondernemers, begrijp de vraag achter de vraag van de klant, volg de data, want de rest zijn meningen.
Luister naar nog veel meer advies en wat Kees Jan allemaal doet om voorop te blijven lopen in deze markt.
Presis : https://presis.nl/
Kees-Jan Diepstraten: Linkedin
Leo van Schie : Linkedin
Ruud Ramakers : Linkedin
Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Reckless Media, Cinetone en Ek.co.
Podcast: Play in new window | Download